Основи підприємництва

 


ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Найменування показника

Галузь знань, спеціальність, освітньо-професійна програма, освітньо-професійний ступінь

Характеристика навчальної дисципліни, форма навчання

Кількість кредитів – 3,0

 

 

Галузь знань:

 

13« Механічна   інженерія»

16     «Хімічна інженерія та біоінженерія»

 

Форма навчання

інституційна (очна(денна)

Кількість змістових модулів – 2

 

III с

 

Спеціальність:

 

131  «Прикладна механіка»

133«Галузеве   машинобудування»

136  « Металургія »

161  «Хімічні технології та інженерія»

 

Статус дисципліни

 

Вибіркова дисципліна циклу, який формує спеціальні компетентності

 

Індивідуальне завдання:

 

-

 

 

Освітньо-професійна програма:

 

«Обслуговування та ремонт обладнання металургійних підприємств»

«Обробка металів тиском»

«Зварювальне виробництво»

«Хімічні технології та інженерія»

 

Рік підготовки

 

2-ий

 

Семестр

 

III c.

Загальна кількість годин - 90

Освітньо-професійний ступінь:

 

фаховий молодший бакалавр

Лекції - 24

Семінарські заняття - 10

Самостійна робота студента – 56

Кількість аудиторних годин на тиждень

 

III с. – 2

Вид підсумкового контролю

 

III c. – залік



ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН





Самостійна робота студента

№ з/п

Назва теми

Кількість годин

1

2

3

1.

Основи планування підприємницької діяльності

4

2.

Підприємницька таємниця

3

3.

Державне регулювання і підтримка підприємницької діяльності

4

4.

Державна підтримка підприємницької діяльності

4

5.

Найвідоміші підприємці світу

5

6.

Найвідоміші підприємці України

5

7.

Ризики у підприємницькій діяльності

5

8.

Капітальні ресурси підприємницької діяльності

4

9.

Ціноутворення

4

10.

Невербальні засоби спілкування

4

11.

Діловий етикет

4


Загальні критерії оцінювання результатів навчання

Відповідно до Положення про організацію освітнього процесу у Відокремленому структурному підрозділі «Новомосковському фаховому коледжі Українського державного університету науки і технологій» проводяться контрольні заходи, які включають поточний, та семестровий контроль. Поточний контроль здійснюється під час семінарських занять. Семестровий контроль проводять у формі диференційованого заліку (виставлення середньої оцінки за модульними оцінками).

Усний контроль знань проводять у формі опитування, заслуховування доповідей, під час дискусії. Письмовий контроль знань проводять у формі тематичного диктанту, тестування, розв’язування кросворду, оцінювання рефератів, оцінювання навчальних проектів (презентацій) або інших творчих робіт.

Рівень підготовленості студента оцінюється за національною 4-х бальною системою: «відмінно», «добре», «задовільно», «незадовільно».

IV рівень – високий («ВІДМІННО»): студент в повному обсязі володіє навчальним матеріалом; вільно, самостійно і аргументовано його викладає під час усних або письмових відповідей. Знання студента є глибокими, міцними, узагальненими, системними. Студент глибоко та всебічно розкриває зміст теоретичних питань, практичних завдань, використовуючи при цьому обов’язкову та додаткову літературу, вміє застосовувати знання творчо та самостійно, оцінювати життєві (виробничі) ситуації, явища, факти, виявляти і відстоювати особисту позицію.

ІІІ рівень – достатній («ДОБРЕ»): студент достатньо повно володіє навчальним матеріалом, обґрунтовано його викладає під час усних або письмових відповідей, розкриває зміст теоретичних питань та практичних завдань, використовуючи при цьому обов’язкову літературу. Студент знає істотні ознаки понять, явищ, закономірностей, зв’язку між ними, а також самостійно застосовує знання в стандартних ситуаціях володіє розумовими операціями (аналізом обстругуванням узагальненням тощо) вміє робити висновок але при викладення певних питань  йому не вистачає власних суджень допускає незначні помилки та несуттєві неточності. Студент здатний самостійно здійснювати основні види навчальної діяльності.

ІІ рівень – середній («ЗАДОВІЛЬНО»): студент в цілому володіє навчальним матеріалом, викладає його основний зміст під час усних та письмових відповідей, але без всебічного аналізу, обґрунтування та аргументації, без використання необхідної літератури, допускаючи при цьому незначні помилки та несуттєві неточності, студент здатний виконувати завдання з зразком, володіє елементарними вміннями навчальної діяльності.

І рівень – початковий («НЕЗАДОВІЛЬНО»): відповідь студента під час відтворення навчального матеріалу елементарна, фрагментована, зумовлюється початковими уявленнями про предмет вивчення, допускає суттєві помилки.


Комментариев нет:

Отправить комментарий